Gratis verzending vanaf € 75 NL & BE |
FAQ
Waarom zijn artikelen soms niet op voorraad?
Elke inspanning wordt gedaan om de beschikbaarheid van items in de webshop te behouden. Helaas kan het voorkomen dat een besteld artikel niet op voorraad is.
Ik heb het artikel wat ik besteld heb, niet ontvangen. Wat nu?
Wij behandelen onze bestellingen altijd met de grootst mogelijke zorg. Mocht het zo zijn dat jouw bestelling niet is gearriveerd na 3 werkdagen, dan verzoeken wij je contact op te nemen via info@blondbyfashion.nl
Wat als mijn bestelling beschadigd binnenkomt?
Wij verpakken onze producten met de grootst mogelijke zorg. Als er een item ontbreekt of beschadigd is verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen via info@blondbyfashion.nl zodat wij kunnen zorgen voor een juiste oplossing.
Hoe stuur ik mijn pakketje retour?
Stuur een mail naar info@blondbyfashion.nl met daarin het product, je naam en de reden van de retour. Dan ontvang je van ons de nodige retour informatie.
Nog steeds vragen?
Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via info@blondbyfashion.nl